Ben yıllardır inek sütü yaparım bazen benimde kıvamı tutmaz sebebleri…hazır yoğurt maya olarak kullanmam .elimle sıcaklığına bakmadan kaynar koyarsam .kalıp gibi yoogurt olmuyo egerki suluysa yani sunmusse Kane suyu büyük bir tencereye dökerim içine sunmeyen yoğurt olan tencereyi oturttururum üzerini kapak kapatırım hep böyle kurtarmisimdir yigurtlarimi