Liya_37 Bugün tam 11 gün oldu doğum yapalı hem sağıp hep emziriyorum süt kalmıyor diye eminim ama göğüslerim çok sızlıyor sadece sol sızlıyordu şimdi sağda sızlıyor normal mi
ddmyrkmtl Liya_37 göğüs kanalları açılıyor, benimde bir aya kadar sızladı hep sonra çatladı krem kullanırsanız şimdiden iyi olur engellemiş olursunuz,krem olarak da lansinoh çatlak kremi önerebilirim.
Liya_37 Garmestan diye bi krem kullanıyorum gümüş kapak kapatıyorum arada da kantaron sürüyorum çünkü direk hastanede catlamaya başladı hiç müsade etmeme rağmen yinede catlıyor ama bunada şükür Bebitoomm
Mrv-nil Benimde 12gün oldu doğum yapalım sütüm az uçları yara değil ama uçları sızlıyor sadece anlamadım neden