3.ayına yaklaşan kızım normalde pış pış sesiyle uyurdu,açardım sakinleşirdi.Ama dün işe yaramayınca rastgele klasik müzik açtım(mozart/bebekl/uyku diye geçiyor).Baya sakinleşti.Bi süre sonra uyudu.Bugün de açtım yine işe yaradı.Merak ettim siz çocuğunuz hangi müziklerle uyutuyorsunuz acaba?