kirmizibalikgolde 16 bucuk aylık ama sadece baba abba ac diyor çok çabalıyorum olmuyor normal mi ? Sizinkiler ne durumda. Bi ara kedi diyordu mama diyordu artık hiç demiyor
Elifkskl kirmizibalikgolde 21 de 16 qylık olacak oğlum o da böyle qrada hadi ike anne de diyor ama sürekli baba dede diyor
lceLady kirmizibalikgolde bizde öyleyiz 19 aylık oldu. Ama bizimki canı isterse konusuyor. Zorla hiç bişey yaptıramıyoruz. Sanırım bu dönem bebeklerde inatlasma var
Taze_annecik kirmizibalikgolde Benim kızım 18 aylık tek olarak bir sürü şey söylüyor ama iki cümle olarak anne adi (hadi) diyor. Birşeyler söylüyor konusuyor ama ben anlamıyorum.
Yusufum0633 Her çocuk aynı değildir hemde daha küçük bekleyin bence yeğenim 2,5 yaşında anca 2’li cümle kurmuştu her çocuk zamanını bekler öyle düşünün bence
kirmizibalikgolde Yusufum0633 evet ama insan Bi korkuyor . Anlıyor beni ama konuşmuyor. İstemiyor. Bide evin içinde sürekli konuşuyorum anlatıyorum ama işte ne kadar üzerine düşersen duş olmuyor bazen
kirmizibalikgolde lceLady sürekli eğitici kartlar ,taklit etme ,göstererek tanıtma her şeyi yapıyorum ama bazen çok üsteleyince de olmuyor demek ki.kendi kendine sürekli bir şeyler diyor ama anlamsız
kirmizibalikgolde lceLady anlıyor çok şükür kumandayı getir , topu at , telefonu ver , mamani ye , suyu bana ver diyince yapıyor hepsini ama konuşmaya gelince Yoook
kirmizibalikgolde Taze_annecik bizim ki tek olarak ta söylemiyor malesef işte Bi kaç şey. Anne abba aç öyle
asiltonunmommysi kirmizibalikgolde benim oğlum da 16 aylık. Unuttu falan diye post açmıştım baya hiçbir şey dememeye başladı her şeyi anlatıyor anlıyor ben bazen ısrar ediyorum su istediğini yada başka bir şey istediğini söylesin diye ama söylemiyor zorlamakta istemiyorum kendi haline bıraktım. Anlamlı konuşmuyor ama sürekli konuşuyor kendi hepsi anlamsız. Hıııı heeee ıııı şişişi bu şekilde işaret ederek anlatıyor. aaauuuu (alo) bu mesela. Önceden anne baba mama meme gel gel hav hav gak gak gıt üüü. Bunları diyordu şimdi bazen sokakta köyde falan görünce puzzle da falan öyle isterse söylüyor. Açılır illa yeterince konuşuyoruz herkes konuşuyor benim oğlum yürüme emekleme dönme vs ne varsa hep geç yaptı zaten
kirmizibalikgolde asiltonunmommysi ya mutlaka bir gün konuşacak ama insan işte çevresinde yaşıtlarını görünce bir özeniyor neden benim çocuğum Konuşmuyor diye.çok da üzerine düşüyorum sürekli bir şeyler öğretmeye çalışıyorum ama olmuyor
lceLady kirmizibalikgolde aynı tarif ettiginiz seyler bizde mevcut :) anlamada kesinlikle sıkıntı yok. Kendi kendine sacma sapan bıseyler söyler anlamıyorum:) Normalde bay bay yapar. Babası işe giderken yap deriz yapmaz zorlayinca ağlar. İstemiyor diye zorlamıyorum bende artık :)
asiltonunmommysi kirmizibalikgolde belki de üstüne düşüyoruz diye olmuyordur ya benim çevremde 2.5 3 yaşında konuşan çok var o yüzden belkide ben sorun etmiyorum. Erkekler kızlarda fark ediyor