Merhaba kızlar bebeğim 7 ayına yeni girdi ama 8 ay atak belirtileri var hep..çok huysuz mızmız huzursuz kucağından indirme diyor resmen bıraktığım an ağlıyor bırakın yemek kahvaltı iş yapmayıı wc ye gidemiyorum.. Bir eğitimci olarak yapmam dediğim şeyi yapıyorum 10 20 dk kadar tv izlettiğim oluyor.. Yeni diş çıkardı onun devamı mi 8 ay atağı erken mi geldi anlayamıyorum😰