Arkadaşlar ikinci bebegime hamileyim ilk bebeğim 7 aylik ilk ultrason ve bebegim gayet iyi oldunu soyledi doktorum ama rahiminin ust tarafinda bi siyah var 15santim ne oldugunu anlamdilar 3 aylik oldugun emara alcaklar basimdan gecenle deneymli annler var mi