Kızlar günaydın 🌸 Size bir şey danışmak istiyorum 🙏🏻 Eşimle pazar günü ilişkiye girmiştik. Prezervatif + geri çekilme ile korunuyoruz. Ama pazar gününden emin değilim. 2 saat sonra ella hapını aldım ne olur ne olmaz diye. Geçen ay 23’ünde regl olmuştum. Bugün de adet görmeye başladım. Yerleşme kanaması olsa böyle olmaz her zamanki gibi yoğun normal kanama var şimdilik. Eğer öyle bir şey olsaydı adet görmezdim dimi ?