mervedms61 Kızlar bebeğim 4 ay 5 günlük. Geceleri emzirdikten sonra memede uyuyo kalıyor. Kendi memeyi bırakmadan ben bırakınca ağlıyor. Memeyi arıyor. Uyuyakalinca da gazını çıkarmak için sırtını sıvazliyorum ama gazı çıkmıyor. Sonra yatiriyorum öyle uyuyor. Yani gazını çıkarmadan uykuya dalmış oluyor. Bir sorun olur mu ? Reflu vs.
Gamzeli2206 mervedms61 benim bebeğimde reflü var bazen bendede öyle oluyor menede uyuyunca sıkıntı yaşamadım ama uyanınca kusuyor onada alıştım artık çok kustuğu için
BalMina Benim bebeğim de çok kusuyordu şimdi 6 aylığız ek gıda başladık azaldı baya darısı sizlere inşallah
Zeynep2304 Canım zaten belli bir süreden sonra gaz çıkartmayı bırakıyorsun kendisi çıkartmaya başlıyor
mervedms61 Kusma bizde de var. Demek ki o yüzden kusuyor. Ya napim bende bi gece uykumuz var zaten. Onda da uyusun diye illa uyandırıp gazını çıkarmıyorum :(