Kızlar merhaba, ben saçıma bi kaç ay önce ilk defa ombre yaptırdım, ama hiç beğenmedim açıcıyı vurdu sarı yaptı o kadar. Koyulaştırmak istiyorum saçımı, evde boyamaya karar verdim ama ne renk vurmalıyım sizce bu konularda hiç bilgim de yok ne olur nasıl bişey çıkar korkuyorum açıkçası. Yardımcı olabilir misiniz bana? (https://)