Ruveydaa Kızlar merhaba, 13 günlük bebeğim az emip bırakıyor, doyup doymadigini da bilmiyorum. Sütümü sağıp kalanı kaşıkla versem acaba bı daha hiç mi emmek istemez 🫤
Mrv135 Ruveydaa Yapmaz ama şırınga ile parmağınızı emdirip yandan verebilirsiniz. Kaşık biberon kullanılabilir ama çocuk emiyormuş çok takmayın sık sık teklif edin yeter bence. Küçükken çeneleri yoruluyor çok ememiyorlar.
Endegerlimoglum az mi emdigini düşünüyorsun. neden kasikla vermek istiyorsun. eger ac olsa avunmaz aglar. bezlerini kilosunu takip et. eger emiyorsa tavsiyem birak emsin. ama kasik meme reddi yapmaz. biberon ve emzik yapar
Ruveydaa Endegerlimoglum Az emiyor gibi geldi bilmiyorum ki, kakasını yapıyor hep , çişi de iyi. Ama 10 dakika anca emiyor doyuyo mu bilmiyorum. Hep 15 dk 20 dk falan emzir diyo doktor 🫤
Endegerlimoglum Ruveydaa canim sen doktora bakma her cocuk aynı olmaz. o doyuyorki emmiyor daha fazla. ki 10 dk gayet iyi. benim kizim 2 aylik. doğduğundan beri hic 20 dk kadar emmedi. ama ilk ay 1 kilo aldi buna ragmen. sen sıkıntı yapma. ha için rahat edecekse bikac sefer emdikten sonra kasikla vermeyi dene
Gunes789 Ruveydaa bebeğinizn doyduğunu düşünüyorum ilk ay ben de öyle doyduğuna inanmıyordum ama kilo alımı güzelse kaşığa falan hiç gerek yok boşuna. Biberon ben arada kullandım meme reddi yapmadı ama ilk günler yapacak gibi olmuştu sonra hemen avent aldım bi sıkıntı görmedm yine de kullanmamakta fayda var nolur nolmaz. Siz sürekli emzirmeye çalışın sütünüz varsa. Doyuyodur o
Mrv135 Ruveydaa Genelde çoğu bebek biberondan sonra meme reddi yapıyor. Ben iki aydır yaşıyorum ve emzirme danışmanı ile çalışmaya başladım siz benim yaptığım hatayi yapmayın emiyorsa kilo alımı da iyiyse hiç biberon ya da farklı bir şey arayışına girmeyin.
Ruveydaa Gunes789 Teşekkür ederim canım, o zaman en iyisi sürekli emzirmeye devam edeyim. Kilo alımı iyiydi en son gittiğimde çünkü