Melisuzunoglu benim bebeğim de sabah 6 gibi dediğiniz gibi kıvranmaya başlıyor. tuvalet iletişimine başladığımızdan beri kıvrandığında tuvalete tutuyorum çiş- kaka yapıyor . Tuvalet iletişimine başlamadan önce neden böyle yaptığını anlamıyordum.
Sizin bebeğinizin de tuvaleti geliyor olabilir. Çiş yapmak için uykusundan uyanamıyor ve sürekli kıvranıyor