Asilinannesi_ biz maddi hediye vermiyoruz diye anlaştık, duygu hediye ediyoruz. İkimiz de doğum günlerimizi farklı ülkelere yada farklı şehirlere giderek kutluyoruz. Daha önce eşimin doğduğu günde basılmış gazete hediye ettim, seccade hediye etmiştik, evde kavga gürültü çoğalmıştı o sene, boşanma aşağamasına gelmiştik, Allah’a dön yüzünü diye ince mesaj bırakmıştım. O gün bugün kavgalarımız kesildi, ailesine, yani bize ve anne babasına olan değeri arttı. Genelde wish list hazırlıyoruz her sene, bütçesi neye yetiyorsa wish list yani listede ihtiyacımız olan bir şeyleri alıyoruz.