4 aylık oğlum genelde uyurken kafası aşırı terliyor yastık ıslanıyor ev sıcaklığı 22 derece üstünü de aşırı örtmemeye çalıştım ama göğüs kısmı üşümüş yastık yine ıslak ne yapmalıyım. Doktorum kansızlık görmediği için demire sonra başlayacağız dedi d vitaminini bi gün unutuyorum bi gün veriyorum ondan olabilir mi ?