Serap123
Bebeğimi şimdiye kadar beşiğinde sallayarak uyuttum malesef😢 ayakta sallayınca bile yatağına yatırırken uyanıyo 3 ay 10 günlük. Şimdilerde dönmeye çabalıyor hep ve uykuya geçerken acayip bi direnme ve ağlaması var ne yapacağım bilmiyorum başka nasıl uyuyabilir ki?