Miniktavsan Kızlar bebişler doğduktan sonra en çok duyulan seylerden biri ne zamana kadar? 😅 Peki ne zamana kadar gaz damlası kullancaz?
MTkutay Miniktavsan 3 buçuk ayligiz hala kullanıyorum 10 gün ara verdim çocuk gazdan 2 gün uyumadi koştur koştur yine biogaia aldım kullanıyorum da bu şişe bitince almam artık yani Allah aldirtmasin 😂😂
Miniktavsan MTkutay ya alışkanlık yapar onsuz gazını cıkartamaz gibi düşüncelerim oldu daa.. Öyle söyleyenler oldu bide. O yüzden merak ettim
Ayberen Sanırsam bebişler rahat bi şekilde dönüp yuvarlanana kadar devam ediyor. Benim bebeğimin 9 günü var 5 ay olmasına yaklaşık bir ay önce döndü. Ve son zamanlarda rahat bi şekilde dönüyor ve gaz sancısı kalmadı gibi..
MTkutay Miniktavsan zannetmiyorum Hangi çocuk 1 yaşında gaz ilacı kullanıyor ki yazık yavrulara çok acı çekiyorlar bence kullanmaya devam etmelisiniz