Sfybsfyb Ben yanından gittiğim an çığlık atıp bağırıyor sürekli yanında beni istiyor bu durum kalıcı mı geçici bir süreç mi bilemedim
anneeyimbenanne Sfybsfyb sesini tanıyor :) bizimki 2 yaşında ara ara hala bağırır :) normal bi durum bence
Alpaslan_Zeynep Sfybsfyb evet normal 😂 oğlumda yapıyordu hatta bız öyle yapınca kahkaha atıyorduk resmen hoşuna gıdıyor bıraz abartıyordu 😂😂