Kızım 17 aylık son günlerde sürekli mememi ısırmaya başladı emerken. Ancak dün akşam öyle bi ısırdıkı mememin ucundan kan geldi ve acıyı tahmin edersiniz. Çok bağırdım ağlar gibi oldu sonra oyuncaklarını alıp bana getirmwye başladı ve itmeme rağmen yinede memeye yatmak istedi ve yattı tabii. Bağırmak kızmak istemiyorum daha küçücük anlamıyo. Ama canımda çok yanıyo napabilrim?