Kızlar 4 ay 26 günlüguz 1 aydır ataktaydik 3 gün önce uykuları düzeldi bitti herhalde dedim ama dün bütün gün ve gece asla durmadi ne kucakta duruyor ne yatarak ne oyun istiyor gece de hiç uyamadı neyi olabilir? Acaba atak bitmedi mi 19. Hafta en zorlu hafta deniyordu ya da dişi mi çıkıyor acaba ama ağzını asla açtirmiyor baktirmiyor. Salyası zaten çok fazlaydı ama şimdi dışarı sürekli Tükürük çıkarmaya başladı biriktirip ağzından çıkarıyor ateşi falan yok üst damagina bakabildim diş yok başka yerde bu ayda çıkar mı bilmiyorum ama