Ben uyutma saati ile alakalı olduğunu sanmıyorum. Aksine geç uyuyunca gece uykusundan çalmış oluyorsunuz. Çünkü bebeğin bi biyolojik saati var. Bu altıya kuruluysa altıda uyanır. Zaten 6-8 arası normal kabul ediliyor ve bu saatler arasında uyandıysa ger uyutmaya çalışmayın deniliyor.
Eğer uyanınca direkt ağlamıyorsa müdahale etmeyin, yatağından hemen çıkarmayın. Belki zamanla alışır biraz daha geç kalkmaya.
Açlıktan uyanıyor da olabilir. Son beslenme saatiniz kaç mesela? Sık acıkıyorsa o uyanmadan emzirip geri yatırabilirseniz belki uyur.
Ama zaten 4. Ayda uyku gerilemesi olayı var. Eğer onun içindeyseniz ne yaparsanız yapın uykuları bozuluyor.