Sağ göğüsüm öncesinde de mastit olmuştu antibiyotik ile geçmişti fakat şimdi süt kanalım belli şiş ve dolu sert ağrılı. Ucuna doğru top top. Saatlerdir sıcak komleks masaj yapıp sağıyorum olmuyor. Ne yapmam gerekiyor. Doktor direkt antibiyotik veriyor bebeğim çok maruz kaldı. Çöpü insan sağıp geçtiğini söylüyor bende ki ne?