Merhabalar, oğlum 2,5 aylık üç gün önce sünnet oldu. Üç gündür bir iki defa haricinde her idrarını yapmadan önce çok şiddetli ağlıyor. Ve en son bu gece 10 saat boyunca hiç idrar yapmadı ve 10 saatin sonunda uzun süre katılarak ağladı arkasından idrarını yaptı. Bu normal bir durum mu ? Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı yardımcı olur musunuz? 🙏🏻