Ben tam beş aylıkken işe döndüm. Ben zaten özelde olduğum için dönmek zorundaydım ama iyi ki de dönmüşüm. Gerçekten ben de çok zorlanıyordum sabahtan akşama kadar bebekle ilgilenmekten, uyutmaya çalışmaktan vs. Tamam bebek bizim, canımız kanımız ama zor yani anlıyorum sizi. İşe dönmek bana çok iyi geldi. Akşamları iple çekiyorum şimdi, bebeğimle ilgilenmeye enerjim ve hevesim kalıyor.
Ama benim eşimin ailesi bakıyor ve gözüm arkada değil. Mesai saatim kısa, ve lokasyonlar çok yakın. Yani şartlarım iyiydi. Hani bakıcı olsa bi durup düşünürdüm çünkü nihayetinde bir yabancı. Eğer anneniz bir süre bakıcı yanında kalıp gözlemleyebilirse, o gittikten sonra da kayınvalideniz ara ata gelip yoklayabilirse o zaman olabilir mesela.