Kızlar kızıma 24-36ay uyku tulumu aldım şu an 15 aylık 2.5tog. Normalde uyku tulumu vardı ama boydan kısa gelmeye başlıyordu bir de o 1.6 mı neydi bundan ince yani bende üşümesin dşye 2.5 tog aldım seneye için yinede şimdi giydiriyorum. Boy olarak uzun ama uyurken giyiyor zaten bir şey olmaz sadece boyun yani üst tarafı bol oluyor. Size sorum bebeğim böyle olunca üşür mü? Yani büyük uyku tulumu giyince sıcak tutması daha mı zor