Aslında şöyle ben hiç adet görmedim prezervatif ile korunma oluyordu ve sadece 2 kere korunmasız olmuştu ilk bebeğimde biraz sağlık sorunları sonrasında hamile kalmıştım ondan korunmasoz olunca olacagına ihtimal vermemiştim bir de 1 haftadır cok ağrım var regl sancısı gibi ondan aklıma hiç hamilelik gelmemişti tamam 2.cocuk düşünüyorduk hatta çok istiyorduk ama bu kadar erken olmasına şaşırdık gene tabiki rabbime çok şükür sağlıklı olsun da hayırlısıyla o da gelsin dünyaya ama duygularım çok karışık yani normal mi böyle olmam