Sedabaysal 2 aylık bebeğim ve uykuya geç dalıyor karanlık odadayız sessiz ortam uykusu olmasına rağmen geç dalıyoruz. Büyüdükçe bu şekilde devam eder mi yoksa daha rahat uyuması için neler yapılabilir
Papatya-ya Sedabaysal ay valla benm bebeğimde öyle 9 aylık hala öyle 40 dk da uyuyoruz bazen 30 25 dk da uyuyor çok dua ediyorum düzelsin diye çit sesine De hemen uyanır beyaz gürültü de uyutuyorum kendini yanına koyuyorum sabahlari uyuduğu sürece :( inşallah buyudukce düzelir çok zor valla