079aslankuzusu çocuğa ise pastörize süt öneriyorlar. Ben biraz istiyorum ama kaynatmiyorum kaynaması lazım pastörize sütun sonra kavanozlara sütü boluyorum üstlerinde iki parmak kadar boşluk kalıcak sekilde birazda bı kaseye koyuyorum kasedekinin içine activia yi koyuyorum iyice karıştırıyorum sonra o kasedekini kavanozlara pay ediyorum kavanozlarida güzelce karistiriyorum sonra makineye koyuyorum.
Kendimize sütu kaynatiyorum yarım saat kadar kayniyo sonra soğumaya bırakıyorum yine onuda diğeri gibi büyük kavanozlara bu sefer pay edip başka bı yerde yoğurtla karsitirdigim sütten koyuyorim fırını biraz ısıtıp kapatıyorum oonun içine koyuyorum bütün gece kapağı açık orda kaliyo sabaha mis gibi oluyo