Yardımcı olurmusunuz hanımlar.ilkin burun akıntısı oldu 10 gün kadar sonra ateşlenme oldu dr a gittik serum yedi ateşi düştü eve geldik antibiyotik verdi kullanıyoruz iki gün oldu şimdide öksürük başladı hırıltı ile.napmam lazım nasıl geçirebilirim yeniden doktora gitmem gerekiyor mu sizce.yoksa bu iyileşme belirtisi mi artık