kbrsuzen24 Kızlar bu kiralamaları nerden yapıyorsunuz duymuştum böyle bisey varmış galiba doğru mu yada almak istesek hangisini önerirsiniz. ?
ZeynepAliMurat kbrsuzen24 bnm var satıyorum Şuan orjinal kutusunda ve garantisi devam ediyor isterseniz .
Aden021222 kbrsuzen24 mesilife marka kullanıyorum o kadar memnunum ki bebeğim küvözde yatarken hayatımı kurtardı desem yeridir
delirmeceler kbrsuzen24 hastane tipi kirala madela kiralamıştım ben ki avent pompası olduğu halde çok farkediyor googledan kiralama yerlerini çok rahat bulabilirsiniz
Gamze225 Hastene tipi kiralamanı tavsiye ederim internette vardır yaşadığın şehirde medikalcilere sorablrsn
ZeynepAliMurat kbrsuzen24 baby plus 350 tl bırakırım . Orjinal kutulu ve 2025 Nisan ayına kadar garantisi var
delirmeceler newmoms ben siteden değil istanbulda güngörende bir şirketten kiraladım daha doğrusu eşim halletti getirdi madela yazın çıkıyor ama
Gim Bana da çocuk doktorumuz bizim tavsiyede bulunduklarımız var deyip telefon numarası vermişti öyle kiralamıştım. Varsa gittiğiniz çocuk doktoru sorun bence mutlaka vardır tanıdıkları
kbrsuzen24 ZeynepAliMurat daha önce kullandınız mı ? İlla ki tek sefer de olsa kullanmissinizdir. Çekim gucu iyi mi ona göre alayım yani tecrübeniz vardır. Benim için kullanım sorun değil. Yeter ki dürüstçe söyleyin.
ZeynepAliMurat kbrsuzen24 Tabiki de kullandım . Bnm sütüm çok geliyordu mastit olmayım diye sıkıyordum. Bebeğim sağ göğsümü çok istemiyordu ana 2 kez falandır . O emmeyince de azaldı zaten. Ama dilersen e bebeğe götürüp garantisini verip çekimi az dersin hemen ilgileniyorlar zaten e ebebeği biliyosun
ZeynepAliMurat kbrsuzen24 düşünsenize Nisan ayında almışım 1 seneye yakın kutulu paketli kalmasının sebebi ihtiyacım olmadı . Ya birgün lazım olursa diye duruyordu. Ek gıdaya da geçtik ihtiyacım hiç kalmadı
kbrsuzen24 ZeynepAliMurat benim sütüm az. Yani sıksam geliyor ama bebeğimi doyurmuyor. Göğüslerin aktif çalışması sutu artırırmış. Önce emzirip sonra sağmam gerekirmiş. O yüzden ihtiyacım var. Sağım gücü siz kullanırken iyi miydi çok azalma olmamıştır az kullanmışsınız