Öksürük hapşırma uzun zamandır vardı ama iki gündür geve uyandıran öksürükler kuvvetli onu yprcak kadar olmaya baskadı ve bende olduk grip acile gittim sagolsunlar bana parol ona calpol verip yolladılar akrabalarım polikinliğe gitmemi onların gerekli ilacı vereceğibi söylüyor ama Boyle olsaydı acil derdi sanıyorum eşim de kızımızın ilac çok kullanmasını istemiyor emdiği için hızla iyileşeceğini spyluyor ama sonucta emdiği kişi de hasta Polikinliğe gitsem nirsey yaparlar mı yapsa kolsylıkls atlatır mı bilmeşyprım bugun gösterimden yaş gelmeler burnu akması gibi gibi net belirtileri oldu suan iki dkdır kesintisiz öksürüyo yüzüstü koluma yatırdım annelik refleksiyle ne kadar doğru bilemiyorum