Ben uyanınca besliyorum kilo alımında herhangi bir sıkıntı yoksa uyandığında ağladığında besle bence ilk zamanlarda zorla uyandırıp besliyordum o da gaz yaptı 1 saatte bir emziriyordum sık emmesinden dolayı gaz oluşmuş doktor uyanınca emzir dedi şimdi bi nebze de olsa rahatız 42 günlük daha 🥰