Merhaba anneler. Şöyle ki ilk oğlum doğduğunda odasını baştan asagi yaptım ama çok masrafa girdiğimden anne yanı beşiğini ikinci el aldım Ikea hensvik beşik, içinde yatağı da vardı sünger yatak ama rahat yani çocuğum 4 yaşına girecek hala o yatakta yatıyor. Odasındaki beşiğinin altından çekmece çıkıyor büyüyen yatak amaçlı orda yatar artık diyoruz kardeşi olacağı için birlikte yatarlar ileride diye hayal falan kuruyorum. Oranın ölçüsü 60×165 ve yatak fiyatları uçmuş durumda. Alırsam yatmaz diye de korkuyorum çünkü alışkanlıklarından asla vazgeçmiyor iki yaşına kadar yastık kullanmadım mesela sonrasında da kendisi istemedi hayatta yatmıyor yastığa. Bu dosemecilerdeki çok kalın ama yumuşak süngerler var ya yatak olarak kullanılabilen, onlardan kestirsem bu ölçüde nasıl olur? O kadar para verip yatak alıp kullanamayız diye korkuyorum. Bir de buyucekler hemen o yatağı kullanamicaz genc odası yapılacak o saatten sonra ve boşuna almış olucaz düşüncesi de var. Kimisi sünger yataklar daha sağlıklı vs diyor ama siz ne düşünüyorsunuz?