Viral enfeksiyon dediler. doktor antibiyotige baslatmadi atesi yukselirse yatis yapar kontrol altinda veririz dedi sadece fitil,anne sutu,burun temizligi dedi atesi 37 kusurlerde suan ama oksuruk basladi onun icin napicam kendi kendine nasil gecicek bu oksuruk? Fitili de iki kez koydum koydugum gibi bagirarak ic cekiyor korkuyor gibi aninda kakasini yapip fitili geri cikiyor. Calpol versem mi vermesem mi fitil etki etmiyordur heralde aninda cikariyor cunku agir gelir diye korkuyorum birde etki ediyorsa calpol verilir mi birde oksuruk icin bilgisi olan varsa yazabilir mi