Merhaba anneler kızım 12 ay 26 günlük yürüme evresi nasıl oluyor tutunarak cok güzel ilerliyor 26 gündür birden ellerini bırakıp 5 6 adım atıp düşüyor yada yakın mesafeyse hedefledigi yer yürüyor dengesini kaybedick gibi oluyor son adimlarda hızlanıyor yada babasıyla ortamıza alıyoruz sıra sıra gel gel yapıyorz 1 gidiyor 2 gidiyor 3 de 3 4 adim da düşüyor ne zaman dengesini kurmaya başlar tamamen yürümeye geçer