Guel_ sordum oraya da biberonu çöpe at dediler dün çocugu beş saat aç bıraktım bu yüzden acıkınca memeyi emer diye. Alternatif beslenme yolları denedim kaşık enjektör alıştırma bardağı hiçbirinde içmedi 😔 en son ağlaya ağlaya biberonu geri verdim çünkü beş saat soluksuz ağlayıp inat etti