Voleddurderkum 2 gün önce halı sirkeledim ve sonrasinda agri basladi bi merhem var kullandım sonrasinda hiç agri azalma olmadi hayatimin zindan etti acilede sira cok var diye gidemiyorum nabicam sasirdim
Meovvmeovv Voleddurderkum acile gidip dikloron ve muscosil vurulmadan ağrı geçmez boşa uğraşamayın valla. Ben bileğime bebek bezi paketini taktım ağırlığından bilek ağrım koluma vurdu 3 gün perişan oldum. Hemşire arkadaşım ikisinide vurdu bana 2 saate kendime geldim valla
Defnenin-annesii Voleddurderkum Tamamen geçmez ama seni baya rahatlatır ara ara yapıp beline koy uzan sıcak durdukça rahatlatır canım
biranneebirbeek11 smyra102030 boynumu hareket bile ettiremiyodum o kremi sürdüm yarım saat içinde rahatlattı gerçekten çok iyi ama emziren anneler için uygun değilmiş ya
Minigimm1 Voleddurderkum haklısın ama ne olduğunu bilmeden yapılan şeyler daha zarar verebiliyor o yüzden söyledim, yani burdan bir tavsiye o arkadaşa iyi gelmiş olabilir ama seni daha sıkıntılı bir duruma sokabilir canim o yüzden. Geçmiş olsun
Voleddurderkum Minigimm1 Defnenin-annesii Defnenin-annesii korkuyorum bel kayması yada kötü bisey olmasında suan baktim yarina şükür varmış randevu ama hemen filim cekerlermi