Her bebek kendine özeldir, lütfen çocuğunuzu kimse ile karşılaştırmayınız. Doktor kilosu normal demişse önemli olan doktorun dediğidir. Yoksa karşınıza benim 2 aylıkken oğlum 25 kiloydu diyen bile çıkar. 😀 anne olarak insan üzülüyor ama karşılaştırma yapmazsanız daha iyi olur sevgili anne. Siz çocuğunuz için en iyi annesiniz. 🥰