Annesininpasisi-07 bende 3-4 sene evvel çok severm kullandım gri, ela, yeşil, mavi falan aldm ama birkaç sene sonra gözlerim ileri derecede bozuldu gözlük kullanmak zorundayım lensten kaynaklandığını düşünüyorum senelik diye satılan lensler aslında senelik değil yani gözleri bozuyor çok iyi bakım yapmak gerek