EsmaK
Anlıyabiliyorum ama sürekli aynı şeyi söyleyip yineliyoruz evet forumsal sorunlar var evet bu sorunları çözümleme sürecindeyiz..Yani beklemekten başka yapılacak bir şey yok şu an için düzelicek her şey eski haline gelicek..Tek temennimiz bu zaman alan bir süreç sadece şıp diye olmuyor maalesef bazı şeyler