Merhaba iyi geceler.. Bebeğim diş döneminde.. ilk dişimizi 1 yaşında çıkardık.. Şuan ise ikişer üçer çıkıyor. Yan kesiciler ve azı dişler çok bunaltıyor. Uyku asla yok.. Ağlamaktan sesi kısıldı. Ne yapabilirim boğazı için?? Başına gelen anneler, tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim ✨️🙏❤️