Uykusuzluk insanı depresyona sokan bir durum, bu tükenmişliği kızım bize o kadar yaşattı ki canı saolsun şimdi öyle deyip geçiyoruz ama çok zor sinir krizleri yaşadık yani, ki kızım 4 yaşına bir kaç ay kala iyi diyebileceğim (gecede 2-3 kez uyanıyordu) uyku düzenine sahip oldu, sevinçten oynayacaktım yani o derece, 4 yaşını geçti kızım şuan neredeyse hiç uyanmıyor geceleri bazen 1-2 kez uyanıyor bu benim için mucizevi bir durum gecede 13/15 kere kalkan asla bir uykuyu 20 dk dan fazla sürdüremeyen bir çocuktan bahsediyorum
O an olayın o yorgunluğun o depresyonun içindeyken insan anlayamıyor sinirle yorgunlukla neler saydırıyor kızıyor sinir hastası olacağım diye ağlardım surekli ama canım anneler geç de olsa geçiyormuş geçecek elbet bitecek uyuyacak güzel güzel, ben yanında yatmayı tercih ediyordum en azından kızımla yatınca gözümü kapatmaya fırsatım oluyordu sırtım belim ağrımıyordu başım yastık yüzü görüyordu yanınıza alın koynunuza o anlar öyle çabucak geçiyormuş ki kızımın videoları olmasa hatırlamayacağım bile