Fridagul ben tuvalet iletişiminden haberdar olduğum halde hep erteleyip baslayamayanlardanim su an oglum 16 aylik ve sırf merakimdan alip kitabı okudum. Simdi 18 ay sonrası baskıcı olmayan tuvalet egitimi kitabını okuyup uygulayacagim. Bu kitabı almamın sebebi de hem merak dedigim gibi hem de 18 aylik olana kadar bu 2 ayda neler yapabilirim diye fikir almaktı. Zaten uyguladigim yöntemin de doğru olduğunu görmüş oldum. Kucuk bebeginiz varsa hic vakit kaybetmeden baslayin. Burda zaten amaç bebege 1 yasinda bezi tamamen bıraktırma vs degil bebege kakasını çişini bez dışında bir yere bizler gibi tuvalete lazimliga da yapılabileceğini öğretmek. Zaten bunun farkında olan bir bebek için bezi bırakmak 2 yaşına kadar sadece bezlenip simdi dur artık beze degil buraya yapacaksın demekten daha kolaydır. Ve psikolojik olarak da daha faydalı. Yıllardır bezle yaşayan cocuga birden bire artik bez yok diyip psikolojisini olumsuz etkilemek zorunda kalmiyorsunuz cunku cocuk zaten bunun normal bisey olduğunun farkında oluyor. Umarım anlatabildim 😁