Defhi KumsalAda2 pttde bekliyordur başvuru alındıysa. Ptt üzerinden yapılan kurum ödemeleri sorgulamaya bakın mutlaka
Defhi KumsalAda2 baktınız mı ptt ödemelerine? Yoksa doğum yardımı başvurusu yazıp başvuru yapabilirsiniz veya doğum yardımı sorgulama ekranından bilgi alabilirsiniz
karadenizdebiraile KumsalAda2 başvurunuzu hastaneden çıkmadan size verilen evraklar oluyor aile sosyal hizmetlere gidip yapıyorsunuz ardından 1 ay sonra yatıyor ptt gıdıp alabılıyorsunz
Kubrashnn KumsalAda2 ben 4 ay önce dogum yaptım hala yatmadı para canım . Aile ve sosyal hizmetler bakanlıgına gıdıp sen yada eşin doğum belgesıyke basvuru yapıosun e dvletten almıo basvuru artk bizde öle yaptık mecburen
Busrgok teachermom07 bnmde yattı 6800 ama iş verenim aldı doğum oncesini doğum sonrası Mart’ta yaticakmis onuda ben alicakmisim olemi herkeste acaba
Haliseeroll Bende henüz almadım 2 ayı geçtik bizde baktım da az önce ödeme aşamasında diyor hala yatmamış mı demek oluyor bu
karadenizdebiraile Mamaaaaa ptt gidince doğum parasını alacağım dedıgınzde tc alıp bakıyor sonra paranızı veriyorlar ben o şekilde aldım