poyrazinannesi20 Kizlar 2.5 aylık oğlum uyuduğu süre içinde hiç idrar yapmıyor normal mi ? Uyurken çiş hiç yapması daha
aylinpala poyrazinannesi20 o zamanlar sanki benim oğlumda çiş yapmıyordu geceleri uyanır uyanmaz ya da uyanmaya yakın yapıyordu. Doyduğundan eminsen sıkıntı yok canım
Deletedmom_54 poyrazinannesi20 sürekli mi böyle bilmiyorum ama bazen ter yoluyla atarmış bebekler gece çok terliyor mu ? Çok bi fikrim yok üstte kalsın
poyrazinannesi20 aylinpala uyanınva evet doldurur kuzum doyuyor biliyorum ama uykuda hiç yapmıyor o tuhaf
aylinpala poyrazinannesi20 olsun sıkma canını annesi demek ki ıslak yatmayı sevmiyor aferin akıllı bıdık🥰
Yenimami poyrazinannesi20 bizimkide yapmıyor doktor normal dedi. İdrar tahilinde sıkıntı yoksa sorun etme. Bir rivayete göre gece uyurken çiş yapmayan bebekler tuvalete çabuk alışırmış umarım doğrudur 🙃😉