Mavikelebek54 Bebeğim 8.5 aylık artık gaz yapar mı kullansam yorumlarda hep gaz ve kabızlık yaptığı söyleniyor sadece gece vermeyi düşünüyorum
Boncukkizim Mavikelebek54 bizde kabızlık yaptı ama bebekten bebeğe değişir tabii. Sonra bebelac golda geçtik
asyakusunannesii Mavikelebek54 kızım 20 aylık olmak üzere hala veriyorum hiç öyle bi sıkıntı yaşamadım bebekten bebeğe değişir bu durum denemeniz gerek
Muges4 Mavikelebek54 Bebeğiniz büyük artık gaz yapacağını sanmıyorum, kabızlığıda deneyip görmek lazım bebeğe göre değişir ben memnunum bir sıkıntı yaşamadım🌸
Mavikelebek54 F-Duru26 teşekkürler deniyim bende o zaman tam alicam öyle yorumlar görüp korktum açıkçası 😌😂
Mavikelebek54 Boncukkizim evet genel olarak yapıyormuş denemek lazım sanırım Bebelac nasıl peki kilo alımı doyuruculugu
Cicibebe 5 aylık olduk hala sma op. Kullanıyoruz hiç bir sıkıntı olmadı severek içti gaz illaki her bebekte oluyor ama bu mamayla ilgili hiç sıkıntı yaşamadım
Boncukkizim Mavikelebek54 ben bebelac golddan çok memnunum kilosu iyi doyurucu da. Bebeğim severek yiyor. 6. aydan sonra 2 numaraya geçeceğiz şimdiden stokladım😁
DefnesMother 20 aylık kızım. 5 aylıktan beri kullanıyoruz hiç bir sıkıntı yaşamadık. Genel memnuniyeti en iyi olan mamalardan sma zaten. Şifa olsun 😇