lceLady aysenur_belis malesef canım 1 yas öncesine öksürük şurubu verilmiyor. Siz sık sık emzirmeye devam edin. Üşütmemeye calısın cok gecmıs olsun
Masal07 aysenur_belis merhaba benimkide 6 aylik 3 gündür var bizdede doktor bitkisel öksürük şurubu verdi doktorunuza yada eczacınıza sorup alabilirsiniz
Kleopatraaaa___ aysenur_belis Canım buhar makinesi kullan oda da öncelikle.. Sırtına ve Göğsüne zeytinyağı sürüp kağıt havlu koy özellikle uyurken rahatlatıyor. Birde biraz küçük ama bende 5.5 aylıkken yapmıştım zeytinyağı ve pekmezi karıştırıp biraz kaynatın hafif ılıtıp 2 çay kaşığı kadar ver istersen. Çok geçmiş olsun 🌸
Omy Bizde de öksürük var doktorumuz nebilizatorle buhar ilacı verdi birde bi yerde okuyup uyguladım zeytinyağına sarimsak rendeleyip ayağının altına yağlı kısımdan sürülecekmiş