Aleyna_ Her çocuk farklı gelişim seyreder. Panik olmayın. Ama önleminizi akın. Bu tarz durumlarda ailelere çok görev düşüyor. Tv yi 3 yaşa kadar uzmanlar önermiyor .iletişimi azaltıyor.Bol bol içinde iletişim olan oyunlar oynayın. SaklAmbaç , evcilik, bakkalcılık vs . Ona bağırıp korkutmayın. Bol bol sarılın , sevin öpün koklayın. Otizm belirtileri de olabilir bunlar erken müdahele çok önemli . İnşallah bir sıkıntı yoktur.