Minikkuzuveanne Bugün sütüm nerdeyse hiç gelmedi yutkunmadan saatlerce emdi ama doymadı o yüzden ben de buzlukta sakladigim sütten çıkardım iki ay öncesine ait. Bebeğim iki ay 19 günlük. Süt kolostrumdan sonra gelen geçiş sütüydü. 75ml koydum 50ye yakını içti devam ediyordu ama kustu midesinde ne varsa çıkardı. Çözdürmemde mi bı hata yaptım acaba sıcak suyun içine dönmüş sütü koydum ve çevire çevire cozdurdum. Yoksa geçiş sürü yağlı olduğundan mi, ya da saklama koşulları lndan mı ya da doymadina rağmen içmeye devam ettiğinden mi.. o kadar çok soru var ki aklımda varsa böyle bişey yaşayan umarım bu konuyu görür..Sütum okdr çoktu ki buzlukta yer kalmadığından çoook zaman lavaboya döktüm. Şimdi elimle sagdigimda da pompayla da toplamda bebegimin bir cekisinde gelen süt kadar ancak geliyo. Bikac gün içinde bu hale geldik. Süt alerjisi var mamaya başlasak o mamayı sevmiyomus bebekler kilosu falan iyiydi bikac günde yüz gram verdi.
beyzagl444 Minikkuzuveanne buzlukta 3 ay kalabilir süresi gecmemis ama sıcak suya koymussunuz orda bozulmus olabilir. once cesme suyuna tutmaniz lazimdi buzu eritip öyle ısıtmanız lazimdi 🥺midesi bozulmuş miniğin. lutfen sicak suyun icinde cözdürmeyin aklinizda bulunsun.
123456sdsd Minikkuzuveanne önce normal musluk suyunda çözdürğp sonra ısıtsanız daha iyi olur. Direkt sıcak suda çözdürmek iyi değil. Bu arada buzluktaki süt değişik kokar tadı değişir bu bozulduğundan değil ama bazen bebekler bu tattan, kokudan hoşlanmaz belki o yüzden kusmuştur. Çünkü bende acil durumda sıcak suda çözüdürme yaptım birkaç kere kusma falan yaşamadık. Zannetmiyorum öyle çözdürdünğz diye bozulacağını.
Esleminannesi01 Canım dolapta 3 gün buzlukta 3 hafta derin dondurucuda 3 ay bekler süt, ve en sağlıklısı buzluktan çıkarıp dolapta çözünmesini beklemek. Yani saklama ve çözdürmede hata var
Minikkuzuveanne Esleminannesi01 evet biliyorum cozdurmede onu yapamadim çünkü çok acikmisti 🤦🏼♀️lansinohun falan sitesinde sıcak ya da ılık suya koyun diyodu ona güvenmistim, aslında 2ay oldu o süt için 3ayi asamaz çünkü bebeğim iki ay 19gunluk🤷🏼♀️
Esleminannesi01 3 gün buzdolabında, 3 hafta buzlukta, 3 ay derin dondurucuda bekler. Siz ilk 3 hafta yerine 2 ay sonra kullanmışsınız, son kullanma tarihi geçmiş
Minikkuzuveanne Esleminannesi01 Bunu ilk defa duydum Derin dondurucu ile buzdolabının buzluk bölümünün farkı yok öyle değil mi aslında çünkü orda da max eksi 8 min eksi 20
Minikkuzuveanne 123456sdsd baya içmişti aslında belki de çok geldi ya da midesini bozdu sağolun bunları bilmek iyi geldi💞
Avukatanneyim Merhaba öncelikle yaptığınız hiç bir şeyde hata göremedim çünkü 13 aylık kızım var ben de bazen o şekilde çözdürüyor ve veriyorum. Bence bebeğinizin gazı vardı ondan dolayı gazını çıkartırken kustu. Süt bozuk olsa bebeğe dokunsa sürekli şekilde kusması gerekirdi diye düşünüyorum . Ayrıca süt bozulsa tadı değişir bebek içmek istemez çünkü o da başıma geldi biliyorum. Son olarak oda sıcaklığında 3 saat dolapta 3 gün buzlukta 3 ay süt saklanmalı
Minikkuzuveanne Avukatanneyim hmm sürekli şekilde ne demek ama anlayamadım, bebeğim yarısına falan geldikten sonra midesinde ne var ne yok çıkardı üç dört seferde
Avukatanneyim Minikkuzuveanne yani biz bozuk bir şey yesek içsek nasıl ki midemiz bozluyor sürekli kusma hali oluyorsa o da öyle olurdu bence. Tabi uzmanlık alanımız değil sadece tecrübelerimizle tahminde bulunuyoruz. Doktoruna sorarsan en iyi yönlendirmeyi o yapar 🙏
Minikkuzuveanne Avukatanneyim sordum dün benmari şeklinde erit tekrar ver olursa bı daha verme dedi bugün olmamıştı ama hata varsa aynı hatayı yapmaktan korkuyorum