Ben başlarda olmuştum ama başlarda olmak normal. Vücut daha fazla süt üretiyor. Artık düzene girmedi mi? Yani 5 ay 10 günlük olduk. Bundan sonra artık mastit falan olunmaz diyodum. Akşam üzeri göğsümde bir ağrı vardı şimdi daha da arttı. Yine mi mastit oluyorum?? Gittim biraz buz koydum. 1 gibi bebeğim uyanır emmeye onu bekliyorum emince rahatlar inşallah. Offf ateş falan çekmek istemiyorum yine yaa. Bu ayda mastit mi olunur artık??