Deryaaaaaaaq1 Tabiki zararlı zararsız olsaydı doktorlar bütün bebeklere uyku ilacı yazardı.Bebeklerin uyku sorunu da çözülmüş olurdu değil mi 🤦🏻♀️ Dünyaya yeni adapte olmaya çalışıyorlar.Geceyi gündüzü zamanla ayıracak.Akşamları loş ışık yapın belirli bir saatten sonra sesli konuşmayın uyumasa da ışıkları açmayın.Her gün aynı şekilde tekrar edin.Gündüz bol bol aktivite yapın konuşun dans edin oyun oynayın uykudan önde banyo yaptırın akşamları..uykuya yakın daha sakin oyunlar tercih edin.Kltap,banyo masal gibi…Bir sıkıntısı olmadığına emin olun.Ama uyku ilacı değil…