RainOverMe ya bende bilmiyorum ne yapacağımı , endoskopi oldum yemek borumda ve midemde yara var 7-8 aydır doğru düzgün yemek yiyemiyorum ne yesem boğazıma yapısıyor çok fenayım lansor ve gaviskon verdiler emziriyorum dedim bı se olmaz dedi doktor lansor bı se yapmaz dedi ama lansoru 1 kere içtim bebeğim zaten alerjik bı bebek sabah içtim gece emzirdim yüzünde kırmızı benekler oldu biraz bilemedim devam etsem mi ama kullanmazsam da ben duramıyorum ağrılardan ve yemek yiyememekten çok yoruldum tüm hayat kalitemi etkiliyor çok kötüyüm